مصاحبه آرشیو خبر ها
از بازگشتم خوشحالم / برای برد مقابل دورتموند بازی می کنیم

از بازگشتم خوشحالم / برای برد مقابل دورتموند بازی می کنیم

مدافع با تجربه یووه پس از مصدومیتی که داشت و بعد از مدت ها دوری از میادین در بازی با ساسولو برای دقایقی به میدان رفت تا این شروعی دوباره برای این مدافع ملی پوش در یوونتوس باشد. آندره آ بارتزالی که امروز مهمان شبکه یوونتوس بود به سوالاتی در مورد شرایط کنونی و انگیزه هایش در بازگشت به ترکیب یووه پاسخ داد .

سلام، هواداران زیادی را دیدم که در شبکه های اجتماعی تو را در برگشت به یووه حمایت می کردند، حتما بخاطر این همه مدت دوری از زمین بازی احساس خاصی داری، احساست را برای ما بیان کن ..

" خوب این (حمایت هواداران) یک احساس فوق العاده بود. من کمی عصبی بودم و همه چیز برای من لذت بخش نبود. اما به هر حال ما برنده شدیم . دقایق کمی بازی کردم و البته دقایق زیادی از زمانی که من در زمین بازی قدم گذاشته بودم می گذشت. سپس تشویق پرشور و حرارت هواداران را حس کردم اما من بعد از آن به عملکرد خوب در دقایق انتهایی تمرکز داشتم "

بازی بعدی با پالرمو ; تیمی که پیش تر در آن حضور داشتی ..

" این یک بازی دشوار خواهد بود، بسیار دشوار. چراکه فکر می کنم پالرمو یکی از یک دست ترین تیم های لیگ است . بازیکنان خوبی دارند و فکر می کنم بیرون از خانه یکی از سخت ترین تیم ها برای شکست دادن هستند . آن ها طوری بازی می کنند که فضای ورزشگاه باربرا شدیداً پر هیجان و مُهیج شود "

می خواهیم از بازی با دورتموند صحبت کنیم، با وجود اینکه در بازی رفت برنده شدید. این دیدار چه شرایطی و حساسیتی در بازی برگشت خواهد داشت ؟ با توجه به 18 بازی که برای یووه در لیگ قهرمانان انجام داده اید آن را چگونه می بینی ؟

" دیداری با فضای بسیار پرشور و پر هیجان. حضور و هیاهو 80 هزار نفر در ورزشگاه احساس خواهد شد اما فکر می کنم که ما نباید از ورزشگاه و هواداران ترسی داشته باشیم "

" ما 11 نفر در مقابل 11 نفر بازی خواهیم کرد و فکر می کنم که در دیدار رفت بازی خوبی انجام دادیم و باید همان ذهنیت را داشته باشیم. ما باید به زمین دورتموند برویم تا برای یک رقابت بزرگبازی خودمان را تحمیل کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: